Kundesenter


Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.

RETUR OG BYTTE

Hvordan kan jeg returnere en vare?

Produkter som er kjøpt gjennom vår nettbutikk kan returneres eller byttes innen 14 dager fra varen er mottat forutsatt at produkt og emballasje er ubrukt og i god stand. 

Ved bytte eller bruk av angerrett trenger du ikke søke om retur først. Ved bytte/angre, skriv ut «Retur/Angreskjema» du har mottatt via e-post fra post(a)torinor.no sammen med ordrebekreftelse mailen og følg instruksjonene. Når vi mottar din retur vil vi returnere beløpet du har betalt via Klarna.

 

Varene sendes til:

Torinor Sport AS

Nordre Fokserød 13A

3241 Sandefjord

 

* VIKTIG – SPORT MODERN tar ikke ansvar for returnerte varer som ikke når frem til oss. Vi foreslår derfor at du sender varene med sporingsnummer, slik at man kan spore pakken dersom den ikke dukker opp.

Trenger du hjelp? Kontakt oss på post@torinor.no, så vil vi hjelpe deg.

 

Retur- og bytteregler

Hvis du ønsker å returnere/bytte en vare vil Sport Modern være behjelpelig med dette hvis varen returneres innen 14 dager fra varen er mottat. Alle varer som ønskes returnert eller byttet må være nye, ubrukt og uvasket og alle merkelapper må fortsatt være festet til produktet. Om du har fjernet merkelappene kan vi dessverre ikke akseptere en retur eller bytte av vare.

Med mindre det er feil ved produktet, må du selv dekke fraktkostnad ved retur/bytte.

Retur av klær

Vi lar deg selvfølgelig prøve klærne på for å se om de passer, men av hygieniske årsaker må du benytte undertøy under plaggene. Om du har kjøpt feil størrelse vil vi gjerne tilby deg bytte av produktet eller refusjon av beløpet. For slike returer må du selv dekke returfrakt til Sport Modern.

 

Når vi har mottatt returnerte produkter, vil returen bli behandlet i løpet av 3-5 dager, og krediterer deg beløpet i løpet av 7 arbeidsdager. Returen vil krediteres den kontoen som ble benyttet ved kjøp. 

 

**For tilvirkningskjøp som klubbtøy hvor vi har montert en klubblogo på tekstilen(e) for deg, gjelder ikke angreretten da varene er spesialtilpasset deg som bruker og er dermed ikke å anse som en vare vi kan selge som ny.**

 

Hva gjør jeg om det er mangel ved en vare?

Vi ønsker at våre kunder skal få full glede av våre produkter. Gå til Salgsbetingelser for å lese  om våre garantier.  Mistenker du at det er mangel ved et produkt du har mottatt kan du sende oss en e-post på post(a)torinor.no. Ytterligere instruksjoner vil komme pr. e-post om hvordan du skal gå videre med din returforespørsel innen du sender varen(e) til oss.

Du kan også sende oss e-post på post(a)torinor.no og beskrive hva som er galt med produktet, når produktet er kjøpt, kundenummer/ordrenummer og sende oss gjerne bilde på feilen, så vil vi sende deg ytterligere instruksjoner per e-post.

Varer som er kjøpt fra en forhandler (XXL, G-Sport, Intersport, Sport 1, Stadion etc) må reklameres til utsalgsstedet.

Hvem betaler for returporto ved reklamasjon?

Returporto betales av oss ved reklamasjon. Men du må kontakte oss før du sender inn varen(e). Se mer informasjon ovenfor.

Når vil min reklamasjon bli refundert?

Vi vil behandle din retur så snart vi har mottatt og vurdert din reklamasjon. Du vil motta en email med informasjon om at din reklamasjon er ferdig behandlet. Har du betalt med kort vil pengene automatisk settes tilbake på samme konto som ved innbetaling. Har du betalt med faktura vil Klarna kontakte deg med spørsmål om hvilken konto du vil ha pengene tilbake på. Står fakturaen ubetalt kan du på forhånd kontakte oss på kundeservice slik at vi kan utsette forfallsdatoen. Da vil fakturaen helt enkelt makuleres/oppdateres når returen kommer inn.

 

Jeg har fått feil produkt. Hva gjør jeg?

Har  du kjøpt varen hos en av våre forhandlere, må du henvende deg til butikken der varen ble kjøpt.


Dersom varen er kjøpt i vår nettbutikk og det har skjedd en feil/feilplukk, så send oss en henvendelse til post(a)torinor.no hvor du opplyser om kundenr./ordrenr. og hva som er feil, så vil vi sende deg ytterligere instruksjoner per e-post.

 

Reklamasjon på badmintonracketer

0

Hvorfor knekker racketen:

  • man slår eller har slått borti en medspiller
  • slår borti gulvet
  • man kaster racketen (ser at spillere skjener racketen bort til andre siden når ett sett er spilt)
  • den er spent feil i stengemaskinen  (må være 6 punkts maskin altså at den strammes i 6 punkter; topp, bunn, og to på hver av sidene
  • den er strenget for hardt i  forhold til hva rammen tåler.
  • racketene bør ikke ligge i bilen når det er kaldt
  • generell misbruk (bør oppbevares i cover eller bag)

Alle disse årsakene gjør at racketene blir svakere og svakere og plutselig kan rammen ryke i et helt vanlig slag som den i utgangspunktet skal tåle. Dette vil ikke gå innunder garanti.

0

Omstrenging:

Vi gir ikke reklamasjon på racketer strenget av andre.

 

Når erstatter vi en racket:

Mellom 1-2% knekker pga produksjonsfeil. Da vil racketen knekke enten i håndtak eller rammen. Strengene skal alltid stå i racketer som knekker i rammen hvis de skal bli vurdert som reklamasjon (gjelder ikke i forbindelse med omstrenging).

 

 

Les mer...Vis mindre...