LEVERING

Hva er fraktkostnaden?

Privatpersoner: For ordre under 1000,- vil det påløpe en fraktkostnad på 100,-. Gratis frakt for ordre over 1000,-. Pakken blir sendt med Bring Servicepakke.

 

Bedrifter: Pakken sendes med Bring Bedriftspakke og frakt beregnes etter postens satser. 
 

Når vil jeg motta min bestilling?

Normal leveringstid er 2 - 5 hverdager etter ordren er godkjent, litt avhengig av hvor i landet du bor. Avvik kan forekomme. 
 

Hvordan vet jeg om min ordre er klargjort for sending og hvordan kan jeg spore bestillingen?

Når ordren din er godkjent vil du motta en email med informasjon for å kunne spore sendingen, og antatt tidspunkt for levering. 
Logg deg inn på «Min Side» i nettbutikken vår. Her kan du følge din ordre ved å klikke på ordrehistorikk og deretter pakkesporing. For å spore din ordre kan du kan også bruke sporingsnummeret, som du fikk sammen med leveransebekreftelsen, direkte på http://sporing.bring.no/index.html
 

Hvordan endrer/avbestiller jeg en ordre?

Du kan sende en e-post til post(a)torinor.no om du ønsker å slette ordren i tilfelle den ikke er effektuert og vi kan slette den før den er pakket og sendt.

Hvis din ordre er pakket og sendt er det dessverre ikke mulig å endre eller avbestille ordren. Du kan benytte deg av angrefristen når du mottar pakken.
 

Hvor lenge blir en ordre liggende på utleveringsstedet, før den returneres til Torinor Sport?

Pakken vil ligge på utleveringsstedet i totalt 14 dager. Etter 7 dager sendes det ut en påminnelse til mottaker til den registrerte epostadressen eller via SMS. Om pakken fortsatt ikke er hentet etter 14 dager, vil den bli returnert til oss.
 

Hvordan henter jeg ut en forsendelse hos Bring?

Når du har mottatt et varsel via SMS eller e-post, om at din pakke er klar for henting, tar du med deg ditt sendingsnummer og legitimasjon. På varslet står det hvor (utleveringssted og adresse) du skal hente pakken.
 

Jeg har ikke fått tilsendt min ordre. Hva gjør jeg?

Logg deg inn på «Min Side» i vår nettbutikk. Der kan du følge din ordre ved å klikke på ordrehistorikk og deretter pakkesporing. For å spore din ordre kan du også bruke sporingsnummeret du fikk sammen med leveransebekreftelsen, direkte på http://sporing.bring.no/index.html
Hvis du ikke finner svar kan du sende en epost til post(a)torinor.no.  Du vil få svar innen 24-48 timer på ukedagene (mandag-fredag).

 

Henting - Pick up point Sandefjord

Hvis du ønsker å hente varene på vårt pick-up point i Sandefjord huker du av for "Hentes hos Torinor " under flere fraktalternativer i kassen. Du vil motta en sms når din order er klar for å hentes.

 

Våre åpningstider er mandag til fredag 09.00-15.00.
 

Leverer dere til andre land enn Norge?

Vi leverer kun innenfor Norge og Svalbard. Det tilkommer særtillegg til Svalbard. Du kan ikke bestille i nettbutikken vår om du bor i et annet land.