BESTILLING

Hvordan bestiller jeg?

For at du skal føle deg trygg på hvordan man bestiller/handler i vår nettbutikk, har vi beskrevet kjøpsprosessen som består av følgende punkter:

1. Gå på shoppingtur

Velkommen til shoppingtur på sportmodern.no. I nettbutikken finnes det flere måter å gå frem på, de enkleste er:
· Surf rundt i de forskjellige kategoriene våre
· Søk i søkefunksjonen etter akkurat det du vil ha
· Filtrer plaggene – etter farge, størrelse, kategori, pris

2. Legg varen i handlevognen

Når du har klikket deg inn på et produkt og bestemt deg for å kjøpe det, og klikker på «KJØP». Da legger varen seg i handlevognen øverst i høyre hjørne på siden.

3. Din handlevogn

Du kan når som helst under shoppingturen enkelt kontrollere innholdet du har lagt handlevognen din ved å klikke på feltet øverst i høyre hjørne der din handlevogn vises. Der kan du se hvor mange produkter er i din handlevogn. Klikk i dropdown menuen på «Til handlevogn». Her kan du endre antall rett i handlekurven, eller ta bort noe som du ikke vil ha lenger. Når du er fornøyd med innholdet, klikker du på «TIL KASSEN» for å komme til betalingssiden.

4. Kassen

Her kan du ved bare noen enkle klikk, avslutte handleturen din på sportmodern.no. Det gjør du på følgende måte:
- Kontroller handlekurven og at alt er i orden.

  • Legg evnt. beskjed i "melding til salgsavdeling" dersom du har kommentarer eller spørsmål til ordren.
  • Har klubben din en samarbeidsavtale må du legge inn klubbkoden (spør klubben eller oss) i feltet "kampanjekode".
  • Har du andre kampanjekoder eller gavekort registreres det i feltet "kampanjekode"

- Fraktmåte velges automatisk. Vi bruker Bring.

  • Velg "flere fraktalternativer" dersom du vil hente varene hos oss.
  • Velg "samlet levering" dersom du eventuelt vil vente på varer som ikke er på lager slik at alt kommer samlet. 

- Betaling: tast inn din e-postadresse. 

  • Hvis du allerede er kunde vil din kontaktinformasjon bli tilgjenglig her. Kontroller dine kundedata. 
  • Hvis du ikke allerede er kunde, legg inn dine kundedata (dette er informasjon vi trenger for å vite hvor vi skal sende dine varer).

- Vi bruker Klarna Checkout. Faktura er automatisk forhåndsvalgt som betalingsmåte, men du får selvfølgelig benytte deg i neste steget av direktebetaling med kort dersom du ønsker dette. Alternativene du tilbys kan variere fra kjøp til kjøp.
- Kontroller at alle opplysninger er korrekte. Ved å oppgi dine opplysninger i kassen godkjenner du Klarnas vilkår. Ved å klikke på «Fullfør kjøp» godkjenner du Sport Modern/, sportmodern.no sine Salgsbetingelser
- I neste steg kan du velge annen betelingsmåte enn Klarna Faktura.
- Kvittering. Takk for din bestilling, du får et referansenummer og du mottar om kort tid en ordrebekreftelse per e-post. Du kan når som helst se din ordre, spore pakken og se status på varer under Kundesentret ditt.

 

5. Klubb

Skal du bestille på vegne av en klubb send e-post til kontakt@sportmodern.no med første bestilling samt klubbnavn, adresseopplysninger, mobilnummer og e-postadresse som er unik for klubben. Merk at denne kan ikke være lik en e-post registrert på en privatperson i nettbutikken vår. Vi oppretter klubben som kunde med fakturabetingelser netto pr.15 dager. Dere vil motta ordrebekreftelser og faktura på mail. Ved neste bestilling logg inn på oppgitt e-post og trykk "glemt passord". Opprett et passord slik at dere kan logge inn som kunde og se deres kundespesifikke priser og ordrehistorikk.

 


Om du har noen spørsmål er du velkommen til å kontakte kundeservice på 33 46 56 90 så de kan hjelpe deg videre.

 

 


Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.